пятница, 16 апреля 2010 г.

ЯКЩО УКРАЇНСЬКА НАЦІЯ НЕ ГОТОВА ПОМЕРТИ ЗА СВОЮ СВОБОДУ, ВОНА ВТРАТИТЬ І СВОБОДУ І ДЕРЖАВУ І СВОЮ ІДЕНТИЧНІСТЬ


Народна правда
http://narodna.pravda.com.ua/politics/4bc8b93c23cb6/
amalik | 16.04.2010 22:23

СВОБОДА АБО СМЕРТЬ!

НАБИРАВ, НАБИРАВ МАТЕРІАЛИ ДО СТАТТІ... ПРОЧИТАВ ЗІБРАНЕ І ПОБАЧИВ, ЩО БІЛЬШЕ ТОГО, ЩО ВИНЕСЕНО В ЗАГОЛОВОК НЕ СКАЖЕШ. ТА Й НЕ ПОТРІБНО НІЧОГО ЗАЙВОГО КАЗАТИ.

ХІБА ЩО ВКЛОНИТИСЯ ВЕЛИКІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПОЕТЕСІ ЛІНІ КОСТЕНКО, БО В НЕЇ СЛОВО ЙДЕ ВІД СЕРЦЯ.

ЛІНА КОСТЕНКО: ВСЯКА НАВОЛОЧ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД ПРИНИЖУЄ, А ВІН ДЕСЬ ЗАГУБИВ У СОБІ ВІДПОРНІСТЬ

- В цей час хтось сказав, що руки опускаються, ніхто нічого вже не хоче. Я цього не розумію, я зараз не бачу поразки. Поразка може бути або в людях, або її не може бути взагалі. Розумієте, є ж високовольтна лінія ДУХУ, яка проходить крізь усі віки. І ми повинні до неї підключитись. Це буде рух опору. Це не означає, що треба виходити на вулиці, бити один одному морди чи робити якісь демарші. Треба бути людьми. І у мене таке враження, що люди скучили за собою...

Я більше не буду казати нічого. Може, я Вам прочитаю кілька віршів вибраної поезії...

***

Доборолися, добалакалися,

досварилися, аж гримить.

Україно, чи ти була колись

незалежною, хоч на мить

Від кайданів, що волю сковують?

Від копит, що у душу б'ють?

Від чужих, що тебе скуповують?

І своїх, що тебе продають?

***

ПРОГАВИЛИ, ПРОГЛЕДІЛИ, І ХОЧЕТЬСЯ – НА МАРС

ЦЕ СТАЛАСЯ ТРАГЕДІЯ, А ВИ – ЗІГРАЛИ ФАРС

ОТРИМАЛИ УКРАЇНУ БЕЗ БОЮ І ЗДАЮТЬ БЕЗ БОЮ

... Б'ЮТЬСЯ ПОМІЖ СОБОЮ

ДИВЛЮСЯ ВВЕЧЕРІ І ВРАНЦІ, МИЛУЮСЬ ДЕПУТАТСЬКИМ ГРОНОМ

ЯКА ГАРМОНІЯ І ТАНЦІ, І ЄДНІСТЬ ЗМІЙ З ЛАОКООНОМ

ПРОСТИ МЕНІ, МІЙ ЗМУЧЕНИЙ НАРОДЕ,

ЩО Я МОВЧУ. ДОЗВОЛЬ МЕНІ МОВЧАТИ

БО Ж СІЄШ-СІЄШ, А ВОНО НЕ СХОДЕ

І ТІЛЬКИ ЗМІЇ КУБЛЯТЬСЯ Й СИЧАТЬ.

ВСІ ПРОТИ ВСІХ, УСІ НІ З КИМ НЕ ЗГОДНІ,

ЗЛІСТЬ РУХАЄ ЛЮДЬМИ. АЛЕ У БІК БЕЗОДНІ

КОМПРОМІСИ КОМПРОМАТИ КОМПРАДОРИ І ПРИМАТИ

СКІЛЬКИ СИЛИ ТРЕБА МАТИ, ЩОБ УСЕ ЦЕ ВИТРИМАТИ

ЯКІ ЗАСИДЖЕНІ СКРИЖАЛІ, ЯКЕ ЗЛИДЕНСТВО ЗВЕТЬСЯ ШАНСОМ

НА ЖАЛЬ, УЖЕ І В ЦІЙ ДЕРЖАВІ СТАЮ ПОТРОХУ ДИСОНАНСОМ.

ГОСПОДИ, ПРОБАЧ МЕНІ МОЄ ЗУХВАЛЬСТВО, ЩО Я СПОДІВАЮСЬ БУТИ ПОЧУТОЮ. ДЯКУЮ.

Прослухати решту віршів у виконанні Ліни Костенко і весь виступ 22 березня можна на цьому аудіо:

1 комментарий:

Анонимный комментирует...

Шалудиві заходьки, й ментальні чужинці.Ці слова не для ваших лопухових вух.